replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年1月3日星期日

Jongen Londen B131

Op mijn weg naar buiten vanmorgen, ik pakte een van mijn vele Boy London horloges, en ook dit is een met een andere stijl!
Dit model heeft het nummer B131 en is een 3 handontwerp wijzerplaat quartz horloge. De wijzerplaat is volledig anders dan alle andere van mijn Boy London modellen, en beschikt over geen van de normale vormen, symbolen, of zelfs stijlen Ik heb eerder geblogd. Dit horloge heeft een bedrukte gezicht van wat lijkt op een foto van een patroon van studs en kogellagers zijn. In kleine schriftelijk tussen het patroon is de naam Boy London, en dat is het voor de hand liggende branding.
De rug is een ontwerp dat ik heb gezien, met de B-symbool van de B voor Boy lijn van horloges ze vrijgelaten. De achterkant heeft ook de tekst Boy London sinds 1976, verwijzend naar de datum waarop Stephanie Raynor richtte het merk in Londen ( -voor meer merk info, zie mijn andere Boy London berichten). De enige andere informatie op het horloge toont het heeft een roestvrij staal terug, Japans beweging, en is 3ATM waterbestendig.
De datum is een van de moeilijke dingen te meten met deze horloges, omdat het niet altijd overeen met de belangrijkste data voor het merk. Proberen om het te dateren uit het ontwerp heeft ook mij in de war, want ik heb niets heel graag gezien het, maar als ik moest raden, zou ik zeggen vroege 00s ...
Bekijk meer kopie rolex en iwc portuguese

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex