replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年1月14日星期四

Phosphor World Time Sport e-ink horloge

Ik ben weg naar een technologie en innovatie evenement met mijn werk vandaag, dus ik dacht dat ik zou een horloge te dragen met een andere technologie dan normaal. De laatste keer dat ik geblogd een horloge van het Phosphor bedrijf, ik heb gezegd dat ze beter waren bekend om hun e-ink horloges, en vandaag ben ik bloggen een van die.
Fosfor is een Amerikaans merk met de focus op technologie en innovatief design. Ze zijn eigendom van Art Technology Inc., die ook de Amerikaanse, maar er zijn veel verschillende bedrijven met dezelfde naam zodat ik niet in staat om nog meer te bevestigen zijn geweest.
Dit horloge is de World Time Sport, en is een van de nieuwere modellen van e-ink horloge. Het belangrijkste verschil met de Phosphor wereldtijd horloges is het gebruik van een e-ink scherm, dat een zeer hoog contrast weergave geeft, maar gebruikt een minimale hoeveelheid stroom. De e-ink scherm bestaat uit een laag microcapsules, elk van de breedte van een menselijke haar, dat is gedrukt op het oppervlak met een speciale dragerfluïdum en normale druktechnieken. Binnen elke microcapsule zijn positief geladen witte deeltjes en negatief geladen zwarte deeltjes, gesuspendeerd in een heldere vloeistof. Als een lading wordt aangebracht, de deeltjes af te stemmen op de lading ofwel breng de witte of zwarte deeltjes aan het vooroppervlak en tonen het gewenste beeld. Als het beeldscherm hoeft alleen kracht te gebruiken om de deeltjes uitlijnen dus alleen wanneer het display verandert, verbruikt slechts voldoende energie voor de elektronica voor het merendeel van de tijd.
De World Time Sport model is een plastic versie van de eerste wereld tijd horloges van Phosphor. Het heeft geëlimineerd de knoppen en heeft in plaats daarvan twee aanraakgevoelige gebieden onder het scherm die worden geactiveerd door met van die kant naar het midden. Eén van deze veranderingen het contrast van het scherm (schakelen tussen wit op zwart en zwart op wit), terwijl de andere verandert het scherm type (een van een handvol verschillende ontwerpen: Tijd + World Time, Time + Calendar, Time grote, tijd kleine en World tijd alleen). Het veranderen van de tijd is een beetje ingewikkeld, en aangezien ik geen handleiding (en er is niet een voor deze module online), slaagde ik erin om het te veranderen, maar ik kan niet zeker hoe, maar ik zal instructies hier als toevoegen Ik werk het uit definitief. UPDATE: Ik lijken in de edit mode te hebben gekregen door het houden van mijn vingers op beide knoppen. Vegen de linker knop aan de rechterkant verandert het nummer, terwijl het jatten van de juiste knop links verandert wat wordt bewerkt. De edit mode werd gestopt door de juiste knop ingedrukt te houden. Ik ben niet 100% is dit helemaal correct, dus laat me weten of het werkt of niet!
Dit model in zwart is de WP001 en is beschikbaar voor $ 99 van Phosphor.
Bekijk meer imitatie rolex en jacob & co

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex