replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年10月21日星期五

? parker Etc

Een paar maanden terug was ik de winnaar van de Starbuck's 'What Do You Love' contest! Ik weet. muah, een winnaar van een wedstrijd? Ik was meer dan gevleid! Het uitgangspunt was simpel showcase een kledingstuk je liefde en alle manieren waarop je het draagt. Mijn keuze was duidelijk. mijn favoriete rode sjaal is een van de meest veelzijdige dingen die ik bezit en het kan gedragen worden het hele jaar door.
Hier zijn mijn top 5 hoofddoek dragen manieren :::
2) hoofdband Roll de sjaal (dunner sjaals beter werken), vervolgens vanaf de achterkant van je hoofd / onder uw haar breng de uiteinden van de sjaal tot aan de top van je voorhoofd en draai een keer (dit is wat zorgt dat tulband stijl ziet eruit op de top) en wikkel terug rond je hoofd dan bind de sjaal onder je haar. (Deze foto bevat ook een Parker Etc ketting!)
3) Purse versiering Elke sjaal werkt voor dit, gewoon aansluiten bij een knoop of strik rond de band van je tas. Het mengen van patronen en kleuren kunnen een beetje pit en persoonlijke stijl toe te voegen aan uw handtas.
4) omgorde Vouw een lange sjaal op de gewenste breedte en dan bind het rond je middel. Ik doe dit meestal met jurken.
5) Pols wrap Kleine zijden sjaals kan ook werken als een armband. Kleding, schoenen, huis decor, boodschappen (de verantwoordelijke ding om te doen) of op te slaan één voor familie xmas winkelen. Beslissingen beslissingen. Hoe dan ook, we zijn super dankbaar zelfs hebben om dergelijke beslissingen te nemen. Thanks Starbucks!
Koop een replica Rolex Submariner horloge is heel simpel, gewoon op het internet, het vinden van een fatsoenlijke winkel en plaats uw bestelling, Vanuit een oogpunt van kosten, deze replica Rolex Datejust horloges bespaart u een hoop geld, kan worden gebruikt voor andere voordelige investeringen .
Koop een kopie van de replica rolex Dag Datum horloge, hoewel het niet duur mag zijn, het echte werk, het betekent niet dat je moet weggooien honderden dollars, het is niet wat je wilt. Nodig heeft om een ​​goede kopie van de replica rolex Yacht Master horloge beetje van het onderzoek en de tijd te vinden, maar dit alles is de moeite waard, als je iets wat je wilt, je wilt de prijs. bekijk meer horloges replicas en porsche design

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex