replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年9月6日星期二

Ronald McDonald draaiarm horloge

Het is een andere promotionele horloge voor mij vandaag weer, maar deze keer is het voor hamburgers.
Het horloge is voorzien van een beeld van Ronald McDonald, die wordt algemeen erkend als de mascotte van McDonald's fast food keten. Ronald McDonald werd voor het eerst te zien op TV-spots in 1963 als de Hamburger-Gelukkige Clown. Sindsdien hebben zijn avonturen zijn te zien in de advertenties (inclusief de gevechten met Hamburgler die ik me herinner van mijn jeugd).
Dit horloge is een 3 draaiknop ontwerp, waar twee van de handen van Ronald McDonald armen met zijn lichaam op het gezicht geschilderd. De achterkant heeft een modelnummer van A99-9698 die geen bekende nummer voor mij, maar kan een model / module A99 suggereren. Hij zegt dat dit een Japans quartz uurwerk, maar moet zijn geweest voor een andere markt zoals hij Donald McDonald in Japan wordt genoemd.
Er is geen informatie over de datum op het horloge, maar het uiterlijk van het horloge is zeer '80.
bekijk meer replica Zwitserse en franck muller conquistador

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex